onsdag 1 juni 2011

Ljumma sommarvindar

Det blev ju riktigt härligt väder igår iaf. Över 20 grader när jag kom hem från jobbet efter kl 18.

Så när Peter och Tim drog iväg för att springa milen i spåret dukade Vikingen och jag på den lilla franska för lite mys i kvällssolen.


Sommaren kanske är på väg trotts all blåst ......Jo men helt ärligt så är det ju rätt varmt i luften nu.
Vi får vara nöjda helt enkelt.
På den sena kvällspromenaden hade jag igår sällskap av min x-svägerska och nära vän ( mer som en syster) Emma . Jätte mysigt. När vi skildes åt och gick åt varsitt håll hittade jag mina favorit blommor i dikeskanten.
Brukar normalt plocka dom till midsommar men kunde inte låta bli att ta fyra kvistar med mej hem.


Hoppas få skymten av några skrålande studenter idag !! Bara regnet håller sig borta .

Inga kommentarer: