lördag 7 maj 2011

Modevisningen är över...........

Som vanligt hade vi en jätte rolig modevisning i år igen.
Alla va jätte proffsiga. Tanny och Eva gjorde fantastisk fina uppsättningar på oss alla och Mia är en pärla med sminket.

Själv fick jag en Marilyn Monroe look




Vi har ju ingenting att säga till om va det gäller smink, frisyr och kläder ......och det är väl kanske det som är lite tjusningen oxå ......man vet aldrig hur det ska bli men man vet att det alltid är snyggt och proffsigt gjort.

Malin och jag skulle göra första ingången som flygvärdinnor och köra ett litet intro med info för kvällen.




Jag tror det blev ganska maffigt och uppskattat.
Det är alltid kaos bakom scenen och en massa kläder ,skor och halvnakna brudar som irrar runt =)
Men Malin hon är cool hon. Hoppar i och ur skorna som en liten ballerina.



Hoppas kunna ge er lite bilder från Catwaken under veckan.

Nu ska jag vila mina ömmande fötter ute i solen.

Inga kommentarer: