fredag 6 maj 2011

Är rätt nöjd.......

Börjar få rätt bra ordning i min garderob nu. Självklart är det lite finslip kvar ( fondvägg ).
Men man får ju vara lite smidig eftersom mannen inte förstår vad som håller på att hända ;)
Men det får bli ett senare besvär.......i höstrusket behöver han nått att pyssla med då släpper jag den
( fondvägg i skrubben/ walk in) bomben ;)

Nu ligger ju alla mina skor i en stor väska som ska med till jobbet idag så vi får väl se om jag tycker det fortfarande är lika rymligt när jag ställt in dom i morgon..
Men gårdagens fixande och trixande blev ett bra resultat ( för stunden ) som funkar just nu. Den kommer nog vara i ständig modifiering min garderob =)



Skulle vilja ställa in ett par av dom här i min garderob just nu......( lite för dyra bara men man kan ju önska sig)



Ha en bra dag och håll tummarna för att jag inte struttar omkull på catwalken i kväll.

Inga kommentarer: