lördag 29 januari 2011

Mycket piff kvar ........

Men man behöver stanna upp oxå ,om inget annat så för barnen skull.
Lite harmoni skulle ju inte vara helt fel nu och jag betar av alla måsten och "har du gjort det"
 "har du tänkt på att du måste göra si eller så"

Nu är det bara några kvar och tre dagars ledighet. Sen kanske livet bara kan ha sin gilla gång.
Vanligt,trist, tråkigt och en massa rutiner.......... Längtar ! ! !

Fredagen blev ganska harmonisk efter lite grin och tandagnissel ............. Bara maten var avklarad och lite godis i magen va alla nöjda och glada.
 Ja jag va nog mest trött tror jag.



Lite tända ljus får mej alltid att må bra och det  här Linneskåpet i hallen är min favorit plats att tända små lyktor på.





Här ska de vita fina tavlorna jag köpte före jul upp vid matplatsen i vårat vardagsrum.

och innan det här inlägget va färdigskrivet va tavlorna uppe så nu blev det före och efter bild här =)



Antingen skriver jag sakta eller så är Peter super snabb med hammaren ;)

Kanske blir det lite fler saker som kommer på plats under dagen ......Kanske kommer det fler bilder :)
Kram Kram till er !

3 kommentarer:

Mian sa...

Fiiiint blir det hos er ser jag :-) Hoppas så att vårt hus får sig en rust snart! :-) / kram Mian

Pennelina sa...

Du har en award att hämta hos mig!

Kramar <3<3<3

Me and my love sa...

åhhh va spännande Pennelina då måste jag genast klicka in :) Tack så mycket !! <3