fredag 28 januari 2011

En kväll i lugn.

Igår gjorde vi sista rycket med städningen av den gamla lägenheten så nu har vi den ur världen.
Så skönt !!
Vi firade det med att göra egna Subway mackor



Äntligen kan vi njuta av att bara få vara i vår nya lägenhet utan att ha en massa andra måsten.



Älskar den gamla delen av köket ( serverings gången som man kallade det efter gammalt)  som vi har sparat där kan man duka fram så alla kan ta det dom vill ha.




Tim va först ut med sin jätte macka.




Jag blev rätt nöjd med min egen tallrik oxå. Gott och mysigt är en bra kombination.

Nu väntar en arbetsdag och sen blir det "Fredagsmys" med tacos. Kanske inte så orginellt men ack så gott ändå med ett glas rött eller två ;)

Har nästan glömt bort hur man fredagsmyser för det va flera veckor sen vi hade tid att bara njuta av en fredag.

2 kommentarer:

Pennelina sa...

Åååå vad jag längtar tills vi fått in det nya köket :-)

Hoppas fredagsmyset håller i sig hela helgen!

Kramar från mig <3<3<3

Me and my love sa...

Ja det hoppas jag med .....för mys är en bristvara just nu. Lite mindre kartonger och mera mys efterlyses =) Ha en bra helg du med !
Kram Kram