fredag 20 maj 2011

Jalla Jalla !!!

Har funderat fram och tillbaka hela veckan hur jag ska göra och nu är det fredag.............  igen.
Baklucke Loppisen i Norrskedika börjar i morgon. Carro och Jessika vill ha mej med men igår hade jag fortfarande inte öppnat några lådor i förrådet.
Jaaaa.....jag har en massa lådor färdigpackade
 ( mer eller mindre) sen vi flyttade men vill ju gå igenom dom och kolla innan man åker.
Så igår bestämde jag mej.....Nej jag hoppar den här veckan.....ett skönt beslut
( tyckte jag då) för jag va lite stressad över hur jag skulle hinna med att packa allt i kväll

alt

Men det är ju så himla roligt att åka och jag vill verkligen dit så när jag slutade jobba igår 22.00
 ( vi hade kundkväll på jobbet)  kollade jag mobilen och pappa hade ringt.
Gissa vad han ville ....??? =)
"Häng med på loppis på lördag ".........jag kunde verkligen inte säga NEJ en gång till........så i kväll blir det raket fart i källaren och alla kartonger.......
hur  många får jag ihop tro ????

Herre Gud jag har ju så mycket skit så nog ska jag kunna hjälpa till att fylla pappas bil =)

Så Norrskedika ......HÄR KOMMER JAG !!!!

Om du som läser skulle bli sugen så finns all info om du klickar här

1 kommentar:

Pennelina sa...

Kartonger... jag behöver en megastor en till nästa kycklingkull! Måste på kartongjakt...

Kramar från mig <3<3<3