tisdag 3 maj 2011

Inte snö........SOL !

Hur deppig får man bli ........
Ska det vara nödvändigt med snö nu när det varit så varmt och skönt.
Ja inte dom senaste dagarna men påsken va ju fantastiskt varm och skön.

Idag har jag en lite fundering.......????
Vi bor ju i Sverige där vi har en massa lagar och regler .....det har jag koll på .
Jag har ju en fransk balkong som jag vill göra så där härligt överdrivet blommig i vår/sommar .......så som man ser utomlands ( som den ska se ut)


Men får man göra så ???
Ja nu vet jag ju att många kommer säga " skit i det " och ja visst det kan jag väl göra.
Men finns det några bestämmelser ???

Vill att PotatisLasse ska öppna !!!
Tills dess får jag väl bara drömma om min prunkande franska balkong .........
Ska iaf köpa mej en fin pickninck förvaring/ burk/ väska till sommaren som jag förälskat mej i .



1 kommentar:

Hanna sa...

SKa han inte öppna snart? Ja, en sådan balkong måste du ju bara ha, TIerparna kommer att vara så avis och varför skulle man inte kunna ha en sådan? Kör kör kör säger jag och jätte söta koppar du fick. Lycka till på modevisningen.

kram kram Hanna