söndag 15 maj 2011

Att vara eller inte vara ??

Jag påstår å det bestämdaste att jag INTE är nån tävlingsmänniska. Men idag när jag va ute på den vanliga Power Walken runt byn så slog den till............
Plötsligt när jag kommer upp i backen efter stallet får jag se två äldre damer med stavar längre fram .....
eller mycket långt före mej.......då flyger den berömda Djävulen i mej...........
Innan el centralen ska jag ha passerat dom......ökar takten ......mer småspringer än går ........
Sen när jag passerat ........känner jag hur jag småler och är på vippen att göra en segergest =)
Foto: Natalie Pettersson Rydberg
Men jag traskar lugnt vidare för jag är ju inte nån tävlingsmänniska och inte är jag typen som roar mej på andras bekostnad heller för den delen.........
Det  är ju en sak att ha en liten tävling med den lilla på högra axel kan jag tycka.......den ständiga kampen  ;)

Fick det även bekräftat på den här hemsidan klicka här
Så nästa gång ska jag göra MIN segergest ;)

Inga kommentarer: