fredag 4 februari 2011

Favorit i repris.........eller inte!

Ja så har dom lyckats visa Wiggo Vikings förlostning på tv igen. Har tappat räkningen på hur många gånger det har visats.
Hade jag vetat att det skulle visas på Tv 3 alla kanaler kanske man hade bett om ett litet bidra =)
Ja men va sjutton det är jobbigt att föda barn flera gånger i månaden. Inte konstigt jag går runt här och är så trött   hela tiden.

Idag lyckade jag se programet  ( vännen Kajsa ringde och sa att nu är du på tv) . Har inte sett det sen dom visade det för först gången. Då va det lite för tätt inpå själva förlostningen så jag nästa inte kunde titta för det gjorde så ont.

Men idag gick det bättre och glädje tårar trillar på min kind.Lycklig över min lilla familj.

Hoppas nu på att det här va sista gången dom visade oss......för lite uttjatat är det.Vikingen blir ju 4 år i år så det kan ju faktiskt räcka nu.

Säsong 1 program 32 kanske man kan skippa nu.



7 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

NEJ det kan vi inte... för jag har inte sett det ännu! Så minst en gång till! ;)

Bit ihop och krysta kvinna! ;)

Me and my love sa...

HA ha ha ....nej du då får du allt leta på det på tv 8 play för nu är jag less på att exponera för helasverige till höger och vänster....Halvnaken ;)

Pennelina sa...

Jo du... det gick en reklamspot med en av mina skivor i TV3 - typ 100 gånger om dagen kändes det som - i början när jag bodde i Norge... inte samma sak som att föda barn, då... men fy vad less jag blev efter fyra-fem gånger...

Kramar från mig <3<3<3

Janicke sa...

Den barnmorskan hade vi oxå...superbra

LL sa...

Var självklart tvungen att gå in på tv8play alldeles efter att jag läst att jag missat det på tv.

Jag vet inte vad jag ska säga. Fan va duktiga ni va!! Fick såklart tårar i ögonen när Wiggo lades upp på din mage. Oj oj oj... Och du, det är Ingegerd som är min Aurora. Hon är fantastisk!

KRAM /Linda
P.s. ska bli himla trevligt att träffas på tis.

Hanna sa...

En eloge att du ställde upp framför kameran. Mina välvalda ord som kom ibland skulle bara säga pip pip pip i tv:n och psyk skulle hämta mig då jag bara ville dö =). Men ack så fort smärtan försvann när Wilmisen var ute =). kram kram

Me and my love sa...

Åhhh Linda då har du den bästa. Hon är en fantastisk kvinna !!!Du kommer få den bästa förlostningen med henne.
Ska bli så kulatt se dej och magen på tisdag ;)
Kram Kram

Ha ha ha ...Hanna efter tre är man luttrad ....När jag födde Linus ( för 16 år sen) Skrek jag " Peter nu åker vi hem!!!" Kanske inte den smartaste kommentaren =)