tisdag 8 februari 2011

Det börjar likna ett hem

Det tar ju lite tid att få allt exakt som man vill när man flyttat .
Nu börjar det kännas som att vissa saker har kommit dit dom ska .
Tänkte att ni skulle få se hur det börjar artra sig i några av rummen idag.

Peters och mitt sovrum är stort och luftigt. Vi gillar det. Men det får ju inte kännas tomt och opersonligt ,inte övermöblerat heller. En fin lite ballans gång försöker jag skapa

Nu börjar det kännas lagom ( men det är lite små detaljer som saknas)




Linus rum ( som egentligen är den riktiga entrén eller hallen ) blev färdigt i helgen.





Jag har ju börjat fila på min Walk in Closet  oxå .........Den är verkligen inte klar på långa vägar men ni ska få kika in lite iaf.



Den är inte stor och just nu förvaras det en massa saker som vi inte vet var vi ska göra av där inne oxå.......men i framtiden .......så är den bara min !!


3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

go kväll....

så fint du/ni har gjort det....

//Nilla

Me and my love sa...

Tack Nilla ! Ja efter två månaders rustande börjar det kännas riktigt bra =)
Ha en bra kväll

Hanna sa...

JÄÄÄÄÄÄÄTTTTE FINT! ser ju hur mysigt ut som helst!