måndag 31 januari 2011

Vissa saker har en given plats......

Andra saker måste man flytta runt lite och känna in innan man vet om den ska vara här eller där..........Kan låta som ett I-lands problem ......jag vet .......men jag trivs med att pysa runt här i myskläder och flytta runt mina saker.



Har  vant mej med den gröna färgen på kakelugnen.......



Har hittat några av mina kokböcker i kartongerna. Längtar efter att få sitta ner vid köksbordet med en Latte och bläddra fram och tillbaka i kokböckerna. Min absoluta favorit sysselsättning.



Mormors fat och skål har fått en given plats i blickfånget i köksskåpet .

Ja som ni ser så går det sakta framåt.

1 kommentar:

Hanna sa...

Vad mysigt du piffar till det. Låter inte fel med en latte och mysa med kokböckerna. Men hoppa pilgrimsmusslorna =). De får du ju se på tv varje dag kl halv åtta =).

kram kram på dig