söndag 30 januari 2011

Oj vad jag är glad och hedrad !!!

Jag har nämligen fått en award  !!!!!




Kan man få nått finare av en bloggvän ??  .......Nej jag tror faktiskt inte det.
Jag fick den inte av vem som helst heller utan av en bloggerska jag följer dagligen. Hon berättar från hjärtat om livet, vardagen i med och motgångar.......rakt rent och utan krusiduller. Jag blir berörd av allt denna fantastiska kvinna tar sig igenom. Läs och berörs av pennelinas ordbruk
Tack igen du fantastiska kvinna <3

Nu är det tydligen så att man ska svara på några frågor oxå när man fått den här awarden så jag ska försöka mej på det.

 Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där ?
Jaha ja.....ner med handen i närmaste kartong och får upp boken Fest för släkt och vänner .
Läser rad 4 , Om laxpaketet gräddas helt färdigt dagen innan det serveras kan man värma i 200grader varm ugn i 15 minuter.

 Vad var det senaste du såg på Tv ?
Rusade förbi Wiggo Vikings rum och fick en skymt av filmen Toy Story som gick på DVDn.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Spotify : Caroline af Ugglas med Vill kunna säga förlåt.


När va du senast ute och vad gjorde du då?
Morgon promenaden med bästa Blondin Bella ( vår hund)

Vad har du på dej ?
Ha ha ha ....Min rosa velour dress som familjen formligen avskyr och kallar mej för Barba papa när jag strosar runt . Men vem bryr sig ;)

Vilken va den senaste filmen du såg ?
På bio va det Toy Story 3 .....Stora krokodiltårar på min kind....... Japp jag är blödig!

Skulle du överväga att flytta utomlands ?
JA det skulle jag kunna göra om jag fick med mina grabbar.

Phuuu !! Nu va frågorna avklarade och det roliga börjar.
Nu är det så att jag får välja vilka jag vill skicka den här awarden vidare till.
Pennelina skriver att en del inte vill ha utmärkelser av det här slaget ........men jag ger mina ändå till dom jag känner för och vill man inte skicka vidare så slipper man ju. Men vem vill inte få lite beröm ???

Så här kommer de tjejer jag beundrar ....KVINNOR KAN !!!

Min första utmärkelse går till en tjej som jag hyser stor respekt och kärlek till. Hon är stark i sin bräcklighet och hon kämpar för de sina. Man får följa enfamiljesaga.s  kamp för att deras dotter ska få ett bra liv utifrån de förutsättningar hon har.Läs beundra och berörs !! Jag föreslår att läsa bloggen som en bok och börja med första inlägget.....sen är man fast ..... Go Girl !!!

Min andra utmärkelse får fröken lotus för att hon är en fantastik människa och för att jag är så glad att jag har henne i mitt liv !!! Med vackra bilder visar hon oss livets goda . Den här tjejen står med båda fötterna på jorden.

min tredje och sista utmärkelse ger jag till en tjej som lärt mej allt jag kan om bloggandet och hur man sköter en blogg. Hon skriver alltid som om det va riktat rakttill mej och jag har både skrattat och gråtit till hennes blogg.  Du är bäst what the fuck ! och jag skiter i att du inte gillar det här med kedjebrev  ;)  Men lite ära och berömmelse har ingen dött av och du är värld all uppmärksamhet.

Tre tjejer . Tre olika sätt att blogga .Men lik förbaskat lika gripande och beroendeframkallande !!!!!

Svårt att välja bland alla fina bloggar men så här föll min lott idag <3

3 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Hahaha taaaack :) men jag gillar faktiskt sånt här :)... ibland... och spec när det kommer från underbara personer <3

ska ta itu med detta under kvällen :)

Pennelina sa...

Neeej, men det var du som skulle få vackra ord ;-) Jag tackar dock och bockar - och lapar hungrigt i mig dina vackra... varma... underbara ord!

Kramar från mig <3<3<3

LL sa...

Men oj, vad glad jag blir. Vad gullig du är. Tack kära du för dom fina orden. Jag känner mig verkligen hedrad!

KRAMAR I MASSOR! /LL