torsdag 9 december 2010

Lucka 9 är öppnad .

Nio dagar har gått av dec och vi följer Julkalendern med spänning varje morgon. Gyllene Orren blev plötsligt Gyllene Knorren i dagens lucka........
Det är nog jag som tycker det är mest spännande för Tim läste boken redan förra julen.






Nu förstår jag ju varför han sträck läste boken hela jul lovet. Dom är ju fantastiskt roliga. Vilken tur att jag helt ovetandes köpte boken som julklapp förra året. Boken som i år är en super bra julkalender.
Så to.m  jag börja känna för lite jul nu.

Wiggo Viking och jag smög fram lite tomtar i tisdags när vi va lediga.
Vi kom fram till att vi gillade dom som man inte såg ögonen på bäst.Så domfick komma fram ur kartongen.






Jag är rätt nöjd så här....... Det skulle kunna räcka för mej............
Men nej då då ska den där jä...la granen fram oxå .........
Men en snäll och omtänksam Helena ;) har skickat mej lösningen på min gran ångest..........





Rosa kulor!!!!!!
Visst är dom fantastiskt fina .........undrar bara hur jag ska motivera mina killar till att ha dom i vårgran i år.
Tack Helena för den fina bilden och ditt stöd till en mer rosa tillvaro.

Kram Åsa

Inga kommentarer: